KRYTERIA OCENIANIA

Photo credit: Anetta via Flickr cc

Zapoznajcie się z kryteriami oceny Waszej pracy.

Poziom podstawowy
1-2 punkty
Poziom dobry
3-4 punkty
Poziom wyróżniający
5-6 punktów
Zawartość merytoryczna
Pobieżność opracowanego materiału, niepełny opis, informacje tylko skopiowane z internetu. Brak źródeł informacji.
Materiał opracowany poprawnie, bez błędów. Informacje dostosowane do wieku odbiorców, logicznie uporządkowane. Podane źródła informacji.
Informacje w pełni wyczerpujące temat, spójne i logicznie uporządkowane. Wszyscy członkowie zespołu mają wiedzę na temat poruszanego tematu.


Zadania do rozwiązania przez uczniów
Zadania skopiowane z internetu bez podania źródła.  Liczba zadań jest mniejsza od wymaganej. Karta pracy zredagowana niedbale lub jej brak.
Liczba zadań zgodna z wymaganiami. Zadania dobrane poprawnie. Karta pracy zredagowana poprawnie.
Przygotowane zadania są ciekawe (np. rebusy, łamigłówki, zagadki logiczne) i przygotowane samodzielnie przez uczniów. Karta pracy zredagowana interesująco.


Współpraca w zespole
Praca indywidualna każdego z uczniów.
Sensowny podział obowiązków. Dobra organizacja pracy i terminowość wywiązywania się z zadań.


Doskonała współpraca i zaangażowanie całego zespołu. Bardzo dobra komunikacja z grupie oraz z nauczycielem.
Prezentacja na forum klasy
Prezentacja przygotowana niedbale, mało interesująca dla odbiorców. W prezentację zaangażowani są nieliczni uczniowie.
Prezentacja przygotowana poprawnie, ciekawa dla odbiorców.
Prezentacja przygotowana w ciekawy i nieszablonowy sposób. Wykorzystanie ciekawych form przekazu (np. przedstawienie teatralne, prezentacja Prezi, film). Wszyscy członkowie zespołu są bardzo dobrze przygotowani.


punkty
ocena
22-24
celujący
19-21
bardzo dobry
16-18
dobry
11-15
dostateczny
7-10
dopuszczający
0-6
niedostateczny


Licencja Creative Commons

WebQuest "Systemy liczbowe" jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Unported na podstawie treści zawartych na stronie http://webquestsystemyliczbowe.blogspot.com/